JÄVLAR JA

asså jag ber så mycket om ursäkt för mitt usla bloggande!
Ska jag vara ärlig så glömmer jag bort att bloggen :O Men ska försöka bli aktiv.
Hahaha  fjärde gången jag säger så, men jag ska faktiskt försöka bättra mig, eller jag SKA!

MEN!
Vi öppnade resturangen i skolan idag och det gick verkligen hur bra som helst för alla. Dock hade vi inte så många gäster (19 st) Det gick bra som sagt, fast nu är jag verkligen helt slut efter allt slit i köket och det verkligen värker i benen på mig.
Iallafullafall så har jag pratat med Magdii idag och vi har bestämt att hon spenderar helgen hemma hos mig :D hur roligt blir inte det då, höhö. Så i morgon tänker vi festa, lördag blir det bara vara hemma tror jag eller frå se hur det blir, men lungt ska vi ta det iallafall. och på söndagen åker vi till Gävle eller Valbo jag och Julia har inte riktigt bestämt oss än.. Får se hur det blir.

aja nu ska jag ta en snabbdusch och kolla på glee, kanske bjussar på några partybilder också på lördag :D PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0