TRE SMÅ STUFFS

Hmm har inget roligare för mig än att svara på dessa.
Bara en kvart kvar tills jag ska knatta iväg till busen, vidare mot tåget & hem till hudiksvall =)

Tre saker jag inte förstår mig på: grodor, myggor, Jerry Springer
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: ljus, tvdosa, godispåse
Tre saker jag göra just nu: partaja, duscha, träffa far min
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig, skaffa barn, bli gammal
Tre saker jag är kan: sova, dra dåliga vitsar, skratta
Tre saker jag inte kan: gå en dag i skolan utan att få huvudvärk, vara vaken 24h, sjunga!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: for ever angel - Axel rudi pell, River flows in you - Yiruma, dirty Diana - Michael jackson
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela gitarr, flytande engelska, att inte vara så mörkrädd
Tre favoriträtter: hmm så svårt, har MÅNGA favoriter! men typ Grillat, lasange, fläskfile. jag äter allt utom fisk 


 
Tycker att dom där läpparna passade mig mycket bättre på denna bild =)
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

grodor som är så söta

2009-11-13 @ 18:42:07
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Jag har frågestund, passa på att fråga vad du vill :)

2009-11-15 @ 14:03:50
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0